
Önümüzdeki sezon yeniden Efeler Ligi’nde mücadele edecek olan Altekma Voleybol Takımı’nda iç transferde hareketlilik yaşanıyor.
Mavi-beyazlılar, orta oyuncu Kenan Derince ile 4 yıllık sözleşme imzalandığını duyurdu.
“4 YILLIK SÖZLEŞME YENİLEDİK”
Altekma’dan yapılan açıklamada, şu ifadelere yer verildi:
Genç oyuncumuz orta oyuncu Kenan Derince ile 4 yıllık sözleşme yeniledik. Sporcumuza başarılı bir sezon diliyoruz.

Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1124 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
741 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
740 kez okundu
4
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
722 kez okundu
5
Trabzonspor 6 maç sonra gol yemedi .
698 kez okundu